Atrakcyjność w okresie przebudowy..

2015-12-30 08:48:02

Josef Lukoschek
Problem zachowywania pozycji czołowej, pomimo wynikających z potrzeb czasu okresów przebudowy, zmian, wprowadzania nowych np.narzędzi rozwojowych dotyczy praktycznie wszystkiego co przedsiębiorcze, jest np.firmą, portalem, forum, platformą , działaniem sprzedaży bezpośredniej bądź tej internetowej...

Znamiennym jest, że także tutaj należy kierować się wiedzą w tym zakresie i podpatrywać ,,najlepszych,,być w temacie .Umieć wprowadzać takie rozwiązania , że pomimo przerw, niedoskonałości i sprawności w funkcjonowaniu systemu , plasować się wysoko, znajdować powodzenie, nadal być znaczącym i nie tracić ani użytkowników, ani klientów , a przede wszystkim zysków..

Jak więc być wciąż atrakcyjnym, na topie i plasować wysoko w rankingach??

Do pierwszych i najważniejszych należy przekaz właściwej informacji,np: że droga zamknięta bo będą roboty, planowany czas przebudowy i nagradzanie za wytrwałość .za ten czas ,,utrudniony,,.

A nie że dopiero ktoś coś powie jask mnożą się skargi i zażalenia, to następuje słowo :przepraszamy..Nie trzeba przepraszać , należy właściwie informować i to przed..wszystkich:użytkowników, klientów, gości , następnie wynagradzać w formie promocji, polepszenia funkcjonowania , zmian które zachęcają i stwarzają że szanowany jest dyskomfort trudniejszego czasu, powaga i poważność i dla odbiorcy , nie tylko to że się ma problemy na własnym czubku nosa..a co tam , klient i tak przyjdzie..Przyjdzie albo i odejdzie..to drugie przy dużej konkurencyjności pewne jak w banku..

Sprawa atrakcyjności w okresie przebudowy jest procesem wciąż powtarzającym , bo nie poprzestajemy na jednym , dlatego należy właściwie podchodzić i przewidywać jak mam się zachować by była łączność, komunikatywność w obydwu kierunkach.

Niektórzy piszą by być ,,bardziej przyjaznym,,tak na dobrą sprawę o przyjażnie nie chodzi, chodzi o to by człowiek odczuwał że ktoś szanuje to że on ma utrudnienia, potem jednak będzie poprawa.

Są różnorakie formy wynagradzania z tytułu np.:zmiany serwerów, profilu firmy, załatwiania formalności , trzeba tylko więcej inwencji.To co było 30 lat temu i utarte formułki , nie funkcjonuje.

Dziś liczy się otwartość, mówienie prawdy, informacja na czas.Zbyt późne reagowanie powoduje zatracanie zaufania, spadek na rankingu, nie czujesz się doceniany.Nie powinny użytkownikowi platformy wyskakiwać rzeczy ,,nie z tej planety,,i straty.Przepraszanie nie oddaje ani zmarnowanego czasu ani minusu materialnego.

Jest różnica pomiędzy tym co zaplanowane i każdy powinien o tym wiedzieć .A różnica przy niezaplanowanym , nagłym i niezależnym od nikogo..gdzie można znaleźć zrozumienie i akceptację.

Przy planowanym ,,remoncie,, powinno byś wyjście naprzeciwko, dalej proklientowskie, trzymające na wodzy sytuację i wynagradzające potem.Zamykanie się w skorupce, nie informowanie, nie dostrzeganie jak uatrakcyjniać okres przebudowy, powoduje ogromne straty, trzeba rozpoczynać z uszczuplonym potencjałem, na nowo zdobywać zaufanie,wypracować prestiż i markę ...Pozdrawiam
Popularność: 86    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj