Artur Rak

Popularność: 272
Jak pokazują badania, najskuteczniejszą metodą rozwijania kompetencji sprzedażowych jest coaching w miejscu pracy. Taki model współpracy sprawdza się najlepiej w organizacjach chcących zatrzymać w swoich szeregach wartościowych pracowników, rozwijać liderów, a przy tym podnosić konkurencyjność, wydajność i zysk firmy. Jeśli chcesz, bym pomógł Ci rozwinąć Twoich pracowników, napisz. Moje doświadczenie: z zawodu jestem dyplomowanym trenerem biznesu, swoją karierę zawodową rozpocząłem w roku 1993 prowadząc działalność usługową. Karierę etatową zapoczątkowałem w 1996 roku i przez kolejne lata pracowałem w działach sprzedaży na różnych szczeblach zarządzania w światowych koncernach z różnych sektorów: spożywczego, przemysłowego, farmaceutycznego. Między innymi dla firm: Frito-Lay, Wedel, Ambra SA., Woseba, Amplico Life, Ferrero, Wrigley, Therpomplast, AstraZeneca, Jelfa, GlaxoSmithKline. W 2009 roku byłem organizatorem ogólnopolskich Warsztatów Trenerski oraz współorganizatorem Klubu Strategów Marketingu. Obecnie stoję na czele organizacji zajmującej się integracją środowiska ludzi sprzedaży (Salespeople Polska). Prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim, Collegium Balticum oraz Wyższej szkoły Bankowej w Poznaniu. Jako trener współpracuję z wieloma znanymi firmami doradczymi. Między innymi z Teichert & Partners, Dragon Event, Północną Izbą Gospodarczą, Polską Fundacją Przedsiębiorczości, Centrum Doradczo-Szkoleniowym IZAR oraz Vento Consulting. Posiadam umiejętność nawiązywania i rozwijania długoletnich relacji biznesowych na wszystkich szczeblach zarządzania. Zdobyte doświadczenie w kontaktach z lekarzami, partnerami handlowymi oraz klientami z branży żywieniowej, alkoholowej czy kosmetycznej wspomagają moje przygotowanie jako trenera umiejętności miękkich czy sprzedażowych. Szkolenia to moja pasja, sposób na życie i możliwość ciągłego rozwoju. Oprócz szkoleń, czerpię ogromną satysfakcję prowadząc coaching. Współpracuję z wieloma utalentowanymi sprzedawcami i menedżerami ds. sprzedaży, którzy poszukują nowoczesnych i elastycznych rozwiązań w zakresie szkoleń, gdyż upatrują w tym zakresie sposób na poprawę własnej konkurencyjności. Prywatnie mąż i ojciec dwójki wspaniałych dzieci. Niepohamowany optymista, badacz ludzkiej motywacji, energiczny inspirator i mówca motywacyjny. Doświadczenie zawodowe w roli trenera i coacha - od maja 2009 roku przepracowałem ponad 2000 h (maj 2014).
Kontakt
Każdy sposób jest dobry, aby nawiązać kontakt :)
tel. 883 701 636

https://www.facebook.com/artur.rak
Specjalizacje
Miasta
Szczecin, Gorzów Wielkopolski, Stargard Szczeciński, Piła,
Cała Polska: Tak
Coaching przez Skype: Tak

Opinie

Opinie mogą wystawiać jedynie osoby, które korzystały z coachingu u tego coacha
Ocena
Bardzo dobry coach Dobry coach Coach Słaby coach Badzo słaby coach
Tytul
Opinia o coachu
Imię
Stanowisko/Zawód
Email - nie będzie wyświetlany (tylko w celu weryfikacji)


Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj

Artykuły coacha

JAK REAGOWAĆ KIEDY KLIENT ATAKUJE NAS SŁOWNIE?
20 czerwca 2014
Pewnie nie raz w swojej pracy sprzedawcy zostałeś słusznie, czy niesłusznie skarcony przez klienta za swoje zachowanie. Zdaję sobie sprawę, że są to trudne momenty, w których nie wiadomo jak się zachować. Odbić piłeczkę, przyjąć skruchę, nie odzywać się itp. Chciałbym przedstawić Ci krótką metodę, gotową do zastosowania o zaraz. Możesz ją wykorzystać również innych sytuacjach, gdzie kontakt masz z drugim człowiekie