Jak rozpoznawać blokady w pracy coacha

Rzeszów
9 września 2016 9.00-16.00

Marta Bober-Lal
CZĘŚĆ I - BLOKADY W PRACY COACHINGOWEJ
1. Krótki wstęp, analiza potrzeb uczestników.
2. Przyczyny oporu klienta w procesie coachingu - charakterystyka czynników ze strony klienta i analiza własnych blokad:
a) czynniki związane z możliwymi zaburzeniami osobowości klienta (DSM – IV i ICD –10)
b) czynniki związane z traumatycznymi doświadczeniami klienta (PTSD, nadużycia, lęki, porażki, kryzysy i in.)
c) czynniki związane z osobą coacha (relacje w firmie klienta, tajemnica zawodowa, postawa, cel firmy, cel coacha a cel klienta, wydarzenia stresowe przeszłe lub aktualne)
d) czynniki związane z firmą klienta

CZĘŚĆ II - SUPERWIZJA
3. Analiza źródeł lęku i oporu oraz sposoby ich przezwyciężania - analiza przypadków, z którymi pracują lub/i zetknęli się uczestnicy szkolenia.
4. Podsumowanie i wnioski. Zalecenia indywidualne dla uczestników szkolenia.

www.85774-1.evenea.pl

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj
facebook
Co możemy zmienić na DobryCoach.pl?
aby lepiej odpowiadał Twoim potrzebom