Promowanie i sprzedaż

2016-10-02 08:11:19

Josef Lukoschek
Trzeba sobie jasno powiedzieć , że rozwój jest związany z tym jak potrafimy wytwarzać aspekty materializowania i tym samym ma wpływ na spełnianie potrzeb.

Nienależyte promowanie i sprzedaż wytwarza ogromne straty, w piewszym rzędzie dotyczy polityki gospodarczej, gromadzenia się stanu zapasów, zysków, bezrobocia..

Jakie spostrzeżena w tej kwestii?

Otóż zauważam wyraźną przyczynowość , związki w procencie upadłościowym firm , bywa też ich rozwiązywania, do :

-oferowanych modeli prawnych jakie oferuje system

-programów rozwojowych które nie przewidują konsekwencji co kształtują na dalej..

Jeśli chodzi o modele prawne to ma się czasem wrażenie, że,,nie zależy,,na rozwoju przedsięwzięć, w sensie ogólnym nie jest żadna troska by firmy działały, czyli promowanie i sprzedaż jest tu nie najbardziej korzystnie usadowiona..

Ma to też do czynienia z zarządzaniem, tzn.odpowiedzialnością za środki wytworzone i dysponowaniem nimi..

Co dotyczy programów rozwojowych tzn.całego zaplecza usług propagujących dochodzenie do sukcesu , metody i praktykowanie , z mego punktu są one nie najbardziej przemyślane, pochopne , stąd też powstaje drugi koniec i to negatywny...

Oględnie spotyka się wszystko co w tej materii można ująć, natomiast ważną DYNAMIKA i jej charakteryzowanie..kiedy i jak sukces powinien przychodzić..

I tu jest to nieszczególnie definiowane bo zaopatrzenie informacyjne dotyczy tzw.szybkich dochodzeń, zresztą z naciskiem na efektywność i wysoką rentowność.Sukces pojawia się i znika, pryska.Tendencja do skracania kadencyjności firm jest tu wyraźna.I ma związek z kształtowaniem modeli rozwoju!

Promowanie i sprzedaż zatem jest sprzężeniem pomiędzy tym co tak naprawdę powinno być ochraniane, by firmy nie upadały, wciąż tylko trzeba było szukać nowych rozwiązań i wyjść z sytuacji kryzysowych, powiększały się fluktuacje załogi, zwolnienia, bezrobocie i to bezpieczne JUTRO dla całej rzeszy społeczeństwa..Także ma związek jak formowane są strategie rozwoju przedsiębiorstw, czy tu zawsze wszystko musi być za wszelką cenę , perfekcyjne..

Z tego co pisze scenariusz obserwacji, to podstawowym mankamentem jest brak autentycznej wiedzy o pojmowaniu skutków danego doświadczenia.Przyjmuje się założenia, forsuje ustawy, następnie relizuje.Wiele nie zgrywa z rzeczywistym przyborem dochodu, nie spełnia ani potrzeb jakie się rysują , nie spełnia też dyrektyw by podnosiły się standarty, status życia gwarantował większe powodzenie, ludzie mogli odczuwać bezpieczeństwo.

Ciągłe zmiany i za częste w codzienności każdego, nagłe i niespodziewane, przeciwstawne i ekstremalne , nie budują poprawności rozwojowej, są przyczyną frustracji, lęku, obawy.I tutaj należy przemyśleć jak poprawiać sytuację, sama doskonałość i operatywność nowych technologii jak przekaz informacji , szybko związać i szybko rozwiązać nie jest elementem doskonałym..

Nie można kroczyć prędzej jak natura na to zezwala..Pozdrawiam
Popularność: 9    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick
Wpisz kod z obrazka
Captcha

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj
facebook
Co możemy zmienić na DobryCoach.pl?
aby lepiej odpowiadał Twoim potrzebom