Polecanie i rekrutowanie...

2017-08-24 09:03:10

Josef Lukoschek
Tematyka reklamowania produktu , usług i wszelkiego co daje przełożenie rozwoju jest dosyć poważna , skupię się na paru rzeczach , na tle wielu projektów jakie się przewijają jest to zauważalne...

Dobre reklamowanie, polecanie i propagowanie trzeba to podkreślić nie jest metodą która jest antydotum, ,,złota,, na wszystko , co oznacza że i tu trzeba rozeznać kiedy coś należy polecać , nawet to wykorzystać , natomiast nie polecać i nie wprowadzać w błąd jeśli widzimy że to przybierze skutki negatywne , obarczy jeszcze tylko większą odpowiedzialnością, narobimy więcej zła jak pożytku..

To jest sprawa szczególna bo wiąże się z uczciwością biznesową postępowania, w marketingu jest ważnym by polecać to co sprawdzone, zarówno nowi współpracownicy , klienci byli zadowoleni , także nie wyłaniało to zgorszenia , ludzie zostali oszukani . Pieniądze bowiem to nie wszystko , liczy się także dostrzeganie przed czasem efektów które zgubnie wpływają na reputację firmy, konkretnie też nie podwyższają ani atrakcyjności ani przełożenia solidnej marki..

Czy to ma wpływ tylko na zyski ?? nie, ma wpływ na to że może uratować nie tylko samą opinię o danym przedsięwzięciu ale i też pozwoli firmie przetrwać. Są bowiem okresy że jest ,,ciężej,,dochody nie kształtują się tak jak zaplanowane, może to być sytuacja na giełdzie, nawet podpowiem że wysoki skok jednego w górę to także upadek innego w dół...

To są sprawy naprawdę mądrego zarządzania, widzenia jak z niekorzystnej sytuacji wyjść z nikłym skutkiem negatywnym i naprawdę ratować dane zamierzenie , także ratować potencjał ludzki.

W tym co na co dzień jest często tylko pędzenie po wygraną, głośne krzyczenie o zamykaniu sprzedaży i nie wiadomo ile technik by tylko dopinać swego. Tymczasem rozsądne podejście i stawianie sprawy jasno wobec wszystkich , może po pierwsze uniknąć wpadania w obręb bardzo niekorzystnego, daje czas i możliwość wyjścia z impasu , nie wplątuje w to co niekorzystne nowych uczestników..

Rekrutowanie powinno w sobie być przemyślane, miarą dobrego zwyczaju jest polecanie wg.kryteriów własnego doświadczenia , coś co nowe ma zachęcać innych do kształtowania że tak też można rozwinąć ścieżkę osiągania..że nie ma w tym napastowania, natręctwa , wyłudzania środków..Trzeba do tego podejść tak jak to jest, pogodzić się że w danym obszarze nie przybędzie ale i też to jest wyzwaniem by szukać nowego rozwiązania...tematów jest wiele , wciąż się pojawiają, To kwestia obserwacji , bycia przygotowanym że jeśli widzimy że nie dzieje się dobrze...to w porę reagujemy.To nie jest bezpodstawne bowiem w praktyce wiele,,dawno przemija z wiatrem,,a jednak nadal jest oferowane..wręcz nagłówki krzyczą że to jest rewelacyjne....

Powiększanie struktur jest też uświadomieniem że obecny czas to bardzo szybkie rotacje , w związku z tym wiele jest zmiennego , nie trwa długo, stosowane są zarówno techniki godnego postępowania jak i te nieuczciwe, niezgodne z prawem..

Jest to też temat pośredni do dyskusji o wzorcu dobrego lidera, prowadzącego i nauczyciela, metod czy można samemu dojść do korzystnych wygranych lub bazowane jest tylko na ludziach , w sposób wyjątkowy należy traktować kiedy i jak otwierać matryce, rozbudowę progów ..

Temat mnie zainteresował bo wkłada nowe w obszar co do rozwoju firm.Pozdrawiam.
Popularność: 10    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick
Wpisz kod z obrazka
Captcha

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj
facebook
Co możemy zmienić na DobryCoach.pl?
aby lepiej odpowiadał Twoim potrzebom