Rozwój poprzez media jest dosyć zauważalnym trendem ostatnich lat i tu każdy użytkownik napotyka bariery, boryka się z trudnością ,,przebicia,,poprzez struktury konkurencji. Wydawało by się że samo aktywne uczestniczenie ,, na bieżąco,, powinno ,,jakoś,,starczyć, by systematycznie i konsekwetnie odnosić coraz większą popularność i powodzenie..
Praktyka jednak dowodzi że mechanizmy ,,zauważania,,przez innych , dotyczy to głównie promowania produktu czy usługi nie są całkiem takie proste , w związku z tym jest potrzebą rzetelniejsza wiedza w tym zakresie i wdrażanie metod które przyniosą skutek bardziej efektywny..
Podstawowym co można zauważyć przy tak ogromnej ilości stron jest brak dogłębniejszej świadomości co do projektu samego ,,przedstawiania się,,.Przykładem jest stworzenie bardzo poczytnego bloga, tu nacisk kładziemy na nazwę domeny, następnie samą konstrukcję założenia jak to się ma przedstawiać i tu powinno się uwzględnić:
-nastawienie odbierających , pamiętamy że jest to globalne i społeczności funkcjonują wielorako mentalnie, zatem dobór słownictwa, zwrotów , zastosowanie rodzaju pisma i kolorystyki , samo tło i rzut planu pierwszego (tak jak przy obrazach sławnych mistrzów)ma ogromne znaczenie .Należy to dobrze przemyśleć i zaprojektować by strona ,,trafiała,,do oglądającego..pierwsze wrażenie jest bowiem tylko raz...
-zauważalne są strony z nietuzinkowym i oryginalnym pomysłem co do przedstawionego i ,,nie krzyczące,,ze spokojnymi kolorami i także dobranym tłem muzycznym , podkładem audio..
coraz bardziej wkraczają senkwencje wideo i także i one są miernikiem ,,przemawiania,, do widza.
-wiele projektów w internecie dlatego nie jest zauważalne bo nic sobą jako strona nie przedstawiają, są jałowe, puste, za dużo liczb , nagnania w sferę zarabiania, ludzie często szukają czegoś ,,duchowego,, w danej formie przedstawiania a nie tylko rzucania stereoptypowych sformułowań.
-z punktu użytkownika jak i odbiorcy ogromne znaczenie ma potęgowanie możliwości co do promowania, polecania i aktywowanie mechanizmów bardziej efektywnej reklamy..to jest często zaniedbane, traktowane pobieżnie, wyrywkowo, zupełnie tak jak z programem pisania..gdzie wykorzystuje się może 5% funkcji ..reszta leży odłogiem bo wymaga..no właśnie przyłożenia do tematu, pracy nad podnoszeniem umiejętności...patrzenie w stronę innych i nieukrywane zazdroszczenie np.materialne...nie wyzwoli tego że samemu się sytuacja w kwestii wypozycjonowania na najważniejszych przeglądarkach poprawi...
Nie poprawi , bo i nie może..energia nie jest podana w tym kierunku co trzeba, pilnować należy swego przedziału działania, dopełniać wiedzą i stosować rady dobrych marketerów, którzy mają doświadczenie i obycie w branży..też trafiali na podobne przeszkody w sensie realizacji planów..
Każde tworzenie, wyrastanie ponad przeciętność ma to do siebie że jest obwarowane wymiarem czasu, pogodzenia wewnętrznego jak nie idzie , pokory połączonej z cierpliwością i to jest proces pojmowania i dania sobie odpowiedzi..to nie wyrasta z niczego i nagle , gwiazda by błyszczała jasno musi w sobie posiadać moc , przełożeniowo solidną markę, doborowe wartości programowe i przekazu.....poświęcenie się jest w wymiarze 24 godzin rezygnacją z wielu rzeczy, przyjemności.Oberwuję trud liderów.. aby zaskoczyć pozytywnie i zaprezentować dobitniej trzeba wystąpić z wcąż nowym pomysłem,innowacją...elastyczną fantazją i kreatywnością..
Rozwój wymaga by nasz wizerunek od samego początku był jako CEL należycie zdefiniowany, nie opieszale , bo potem się ,,zobaczy,,,Niestety ten pierwszy rzut oka i zerknięcie, czasem też i odsłuchanie ma decydujące znaczenie czy znów tam powrócę...Pozdrawiam.
Komentarze