Skuteczna organizacja czasu

2018-03-21 08:36:55

Josef Lukoschek
Bardziej produktywna realizacja zadań wymaga przyjrzenia się stanowi aktualnej sytuacji.Dokonania analizy w systemie własnego osiągania. Podstawowym jest tu określenie czołowych priorytetów które należy w pierwszej kolejności dokonywać, tak by wzmagać podnoszenia wartości tego co wytwarzamy.Chodzi o wymiar jakościowy tworzenia i eleminowanie okresów zastojowych , nie podnoszących progresywności kroczenia..

Wykonanie stytystyk co do tego zagadnienia wiąże się poznaniem metod podnoszenia czasu na efektywnie, trzeba wybrać zasady według których będziemy się kierowali przy analizie naszego codziennego postępowania.

W drugiej kolejności zapisujemy stan faktyczny dobowych czynności dokonanych i prowadzimy takie notatki cały tydzień...

Dopiero teraz przystępujemy do segregacji i podziału każdego okresu dnia, formujemy tabelę gdzie naszym zdaniem czas przeznaczony na produktywnie był wykorzystany rzetelnie, wytworzyliśmy konkretne materialne rzeczy.

W oddzielnym miejscu naszego zapisu umieszczamy wszystko to co ,,hamowało,,rytm toczenia, co było zwyczajnie niepotrzebnym marnotrastwem czasu.Rozmowy były zbyt długie, przeglądy w internecie niekonieczne. Nie skupialiśmy się nad zadaniami rzeczowo bo traktowaliśmy to z pozycji że dokonamy później...

Podniesienie na efektywniej jest z punktu rozwoju dosyć zasadnicze, mamy też tu do czynienia z wprowadzaniem zmian...To jest bezapelacyjnie podnoszenie świadomości jak naprawdę wygląda każda godzina, także czy prawidłowo gospodarujemy odnową , wypoczynkiem i czasem na posiłki/higienę.Należy zauważyć że przekroje dnia powinny ze sobą współpracować. Niedobór snu to brak chęci do działania, organizm wypoczęty to bardzo aktywne wkraczanie w akcję...

Co dają jeszcze metody lepszego zarządzania czasem???

Wyłaniają przedział organizacyjny, można ustalić czy nie czas na delegowanie obowiązków, pora na wprowadzenie szkoleń .W przedziele osobowym dają podpowiedź o konieczności poprawy nawyków, koncentrują nasz wysiłek na bardziej selektywne widzenie jak prowadzić prosukcesowo...

Poruszona też zostaje sprawa motywacji ….otóż dosyć balastowym jest zasyp informacji i konkretnie tych które wykoślawiają proces dochodzenia, wprowadzają metody szybkich wygranych lub nagród bez trajektorii inwestowania... na tle systemów które funkcjonują od tysięcy lat i mają związek z fizycznym ziemskim i prawami natury ..te metody są z góry skazane na przegrane....Zdrowa motywacja do działania istnieje sama od siebie, zwłaszcza jak masz ustanowiony Cel...i była ona parę dekad wcześniej podparta wartościami honoru, odpowiedzialności...Obecnie mamy do czynienia ze sztucznym pobudzaniem do czynów..pracujemy z brakiem przekonania, większej wiary duchowej...motywacja jest też związana z prowadzeniem zamierzenia uczciwie, normy , zasady i wartości...

A więc efekty wyższe gdy nie jest dużo,,kaleczone,,z dobrych dawnych wzorców, pielęgnuje się to co szczytne i godne,ma szacunek do zacnego , przejrzystych cnót postępowania ...Pozdrawiam.
Popularność: 23    Powrót

Komentarze

Skuteczna organizacja czasu to absolutny klucz :) Sama często łapię sie na tym, że jak nie stosuję się do pewnych zasad "czasu pracy" i organizacji, to od razu widać efekty w dół.
2018-03-21 09:22 ~AleksandraNiedzielska.pl
Przydał mi się bardzo ten wpis,bo czasem organizacja u mnie leży ;)
2018-03-21 10:15 ~Włodek
W sumie organizacja - nie tylko czasu, ale i w innych dziedzinach pozwala oszczędzać zasoby i osiągac lepsze efekty
2018-03-21 10:43 ~Ola Żuławińska
Więcej komentarzy na forum link


Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick
Wpisz kod z obrazka
Captcha

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj
facebook
Co możemy zmienić na DobryCoach.pl?
aby lepiej odpowiadał Twoim potrzebom