Budowanie własnej marki

2019-01-02 14:09:41

Josef Lukoschek
Rozwijanie się i wzmaganie potencjału jest procesem i wymaga ułożenia planu działania . Działanie to nie ma efektu jeśli nie będzie przestrzegany rygor czasowy tzn.należy wyznaczać terminy w których ma nastąpić zakończenie podetapu. I rozliczenie na piśmie zostało zrobione lub nie....

Dlatego prowadzenie na bardziej profesjonalnie wymaga kolejnych faz doskonalenia warsztatu osiągania i także fachowej pomocy głównie ze strony dobrego trenera rozwoju , mentora...który przekazuje własne doświadczenie i rozjaśnia jak możemy skupiać energie i wchodzić śmielej w ponadprzeciętne...

Markę umacniamy przez otwieranie się na ludzi i przyciąganie swoim postępowaniem , jest tu potrzebą umiejętność zasklepiania dobrych relacji ...ponieważ dosyć powszechnym jest przebywanie na mediach społecznościowych , szansą jest skorzystanie z całego arsenału,,narzędzi,,które to wzrastanie na wyżej uskuteczniają.... Zacznijmy od tego że podstawą jest rozpoczęcie wyłaniania wizerunku, więc siadając i wprowadzając dane na profil, rejestrowanie się , te czynności powinny być przemyślane , dobrane zdjęcie profilowe, tło i szereg szczegółów które nie należy traktować jako ,,by tylko były,,. Każda ta drobnostka zapisu drugiej osobie która ją odczytuje daje wyobrażenie o Tobie...i formuje aurę jakim Ty naprawdę jesteś.....co ma znaczenie że zostajesz zaakceptowany, ktoś też wiąże że z Tobą rozwinie kontakt i nawet współpracę..lub nie....

Stworzenie oryginalnego profilu to filary...dalszym jest prezentowanie ,,własnego produktu ,,czyli mało kogo interesuje powielanie , jałowe tematy i wpisy które nie wywołują reakcji wchodzenia w dyskusję, komentowanie , nie ożywiają tego co chcesz ludziom przekazać....

Marka to takie postępowanie że pracujesz dla jej osiągnięcia systematycznie, wytrwale i jeśli mowa o tym że trzeba w czasie zachować terminy realizacji ustalonych założeń..to trzeba się tego trzymać i być zobligowanym że to jest priorytetem, trzeba przysiąść fałdów.

Nie można od innych wymagać jeśli samemu się nie wejdzie w tryb świadomej dyscypliny i nie wyłania produktywnego..nie potrafi mimo znajomości teorii zarządzać realnie swoim czasem!

Zatem nie możliwym jest to wszystko ująć na 1 kartce A 4, potoczne :brak czasu na czytanie ….jeśli ktoś naprawdę szuka rozwiązań i chce swoje życie zmienić na lepiej....to on zainwestuje..i to dużo..w siebie..nie tylko czas, ale i poświęci się z głębszą pasją.Nie chcę tu być kłamcą ale zbudowanie marki naprawdę trwa kilka lat.....i to jeszcze że trafisz porządny grunt , bo jak będzie co kwartał zmieniane i z liderem i ze szkołą rozwoju ...to dalej będzie to tylko bajanie że ,,coś robisz,,,

Zatem podsumujmy te początkowe co jest ważnym :plan i jego urzeczywistnianie etapami, ciąg relacji które się umacnia, rozmawia z innymi, formowanie własnych przepisów na sukces, na wygrane, ,,produkt,,który jest ciekawy, wzbudza zainteresowanie i ,,ciągnie,,,że czekane na kolejne dawki nowinek...Profil na mediach prowadzony ,,z głową,,specjalizacja tematyczna a nie naklepane wszystko i nic...że nie wiadomo co jest Twoją ,,mocną ,,stroną , gdzie leży autentyczny ,,konik,,Twoich umiejętności i talent.....

Narzędzia o których wspominałem nie powinny być traktowane jako ,,nieprzydatne,,tylko drogą prób należy wyłowić co wzbudza ciekawość , może rodzaj formatowania przekazu, może litery i słownictwo, może czas oglądania..z doświadczenia wiem że ciągle się szuka lepszych wariantów i ponieważ i tu jest konkurencja...bo jest...to siłą rzeczy marka musi być na bieżąco i aktywna...nie od święta i wielkiego dzwonu bo przyszła chęć....musi po prostu działać wciąż.Pozdrawiam.
Popularność: 27    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj
facebook
Co możemy zmienić na DobryCoach.pl?
aby lepiej odpowiadał Twoim potrzebom