Co na koniec sesji coachingowej?

2023-06-27 10:40:38

Ania Zdankiewicz
Najprawdopodobniej masz za sobą rozmowę na wielu poziomach:

- słów
- mowy ciała
- doświadczeń
- wartości
- przekonań...

Najprawdopodobniej szliście razem do wyznaczonego celu z początku spotkania. W ciągu jednego spotkania mogło być kilka istotnych zwrotów dla Klienta, mogły być niespodziewane komentarze, myśli, mogło być wiele rzeczy, które go zaskoczyły, a które dla Ciebie były naturalne. Co więcej: nawet się nie spodziewasz, która część tego Waszego spotkania zarezonowała z nim najbardziej.

Na koniec zatem, musisz klienta zatrzymać.

Dlaczego?

Właśnie dlatego, że nigdy nie wiesz, co Klienta najbardziej poruszyło (i czy cokolwiek). Co mu najbardziej zapadło w pamięć (i czy cokolwiek). Czy coś mu Wasza rozmowa zmieniła...
Czy znalazł jakąś inną/swoją perspektywę...
Klient musi sobie zacząć strukturyzować to, czego z Tobą doświadczył.

Zatem zapytaj Klienta z czym kończy.

Tak, zapytaj.

Nawet wtedy, gdy powie, że nic go nie poruszyło. To też jest ok.

Popularność: 59    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj