Charakterystyczne aspekty coachingu cz.2

2023-07-24 10:12:09

Ania Zdankiewicz
#backtobasics #coachingpoludzku

Charakterystyczne dla coachingu aspekty
c.d.

5. Usiądźmy i porozmawiajmy.

Coach jest poniekąd specjalistą w prowadzeniu określonego protokołu rozmowy. Nie jest specjalistą w wybranym przez Klienta temacie do rozwiązania.

6. Czy jest jakaś jedna, prosta odpowiedź na mój problem??

Coach nie podpowiada. I nie odpowiada. I nie doradza. Pracuje pytaniami. Obserwuje. Nazywa Klientowi w rozmowie to, co u niego widzi, słyszy i czuje :)

7. Potestuj sobie, Drogi Kliencie, nowe rozwiązania

Sesja coachingowa jest jak laboratorium. W skali mikro, pozwala testować nowe, inne rozwiązania danego zagadnienia, a w skali makro, przygląda się wartościom Klienta, jego schematom działania i przekonaniom

8. Buduj swoją przyszłość

Coaching skupia się na doświadczeniach i „bagażu” Klienta, tylko w kontekście możliwości wykorzystania ich w przyszłości, w celu znalezienia rozwiązania zadanego tematu.

Obserwuj, słuchaj i działaj!
c.d.n.
Popularność: 0    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj