Niniejsza oferta wystąpień publicznych skierowana jest do:
- firm,
- instytucji publicznych i społecznych,
- jednostek edukacyjnych (wyższe uczelnie, szkoły średnie i podstawowe),
- fundacji i organizacji non-profit,
- każdej innej jednostki o podobnej do powyższych strukturze organizacyjnej,
- organizatorów konferencji, poszukujących świeżych, niekonwencjonalnych i profesjonalnych mówców.
Działam na terenie całej Polski. Wystąpienia prowadzę równie sprawnie w języku polskim, jak i w języku angielskim.
http://www.adamkapusta.pl/mowca/
W jakich okolicznościach warto zaprosić zewnętrznego mówcę/prelegenta:
- gdy Twoja firma lub organizacja świetnie prosperuje i
warto zainwestować w ten moment dobrej „prosperity”, by
pozytywny efekt utrzymać w dłuższej perspektywie,
– gdy Twoja firma przeżywa kryzys (o podłożu ekonomicznym
bądź społecznym – słabe wyniki finansowe, brak zaangażowania
pracowników, atmosfera demotywacji, wypalenia I braku
perspektyw),
– gdy któryś z innych obszarów tzw. kwalifikacji miękkich w
Twojej organizacji funkcjonuje poniżej oczekiwań i
poszukujesz nowych źródeł motywacji oraz inspiracji,
by wesprzeć swoich pracowników, w sięganiu po ich
najbardziej wartościowy potencjał,
– gdy organizujesz konferencję, której celem jest
zainspirowanie jej uczestników, do aktywnej pracy
nad swoim rozwojem osobistym, w drodze po życiowy
i zawodowy sukces.
Przykładowe – choć nie jedyne – tematy wystąpień
- Motywowanie zespołów i zarządzanie nimi w praktyce
- Zaangażowanie pracownika w osiąganie strategicznych celów firmy! Czy jest możliwe?
– Leadership – cechy nowoczesnego lidera w praktyce
- Inspirująca i motywująca atmosfera w pracy – zasady jej
tworzenia
– Sztuka zadawania pytań w rozmowie biznesowej, czyli
myślenie pytaniami
- Zmiany w organizacji – jak je skutecznie przeprowadzać?
- Praktyczne metody i techniki osiągania sukcesu
- Asertywność w życiu zawodowym i osobistym – sztuka czy
umiejetność?
- Ścieżka kariery zawodowej – jak nią zarzadzać?
- Sztuka udzielania informacji zwrotnej
- Rozwiązywanie konfliktów pracowniczych, bez udziału
mediatorów i szefów,
- Głos wewnętrzny – Twój wróg czy przyjaciel?
- Coaching wewnętrzny dla menedżerów
- „Twoja osobista zmiana” – Jak po życiowych lub zawodowych porażkach ponownie stanąć na nogi? (prelekcja oparta na kanwie tej książki)
Charakterystyka moich wystąpień publicznych:
- dopasowanie do potrzeb Klienta (każdy temat może zostać
opracowany „na miarę”, wg potrzeb Klienta – na podstawie
wcześniejszego szczegółowego wywiadu w firmie Klienta,
- specjalizacja tematyczna,
- wystąpienia kameralne (dla ok. 20 osób) oraz skierowane do
dużych grup słuchaczy (20 – 1000 osób)
- oryginalność i nowoczesność,
- długość wystąpienia od 18 do 120 minut (długość
poszczególnych wystąpień zależeć będzie od tematu wystąpienia
oraz wymagań zamawiającego),
- elokwencja i łatwość przekazu prowadzącego, spójność
i integralność,
- oparcie na faktach (często badaniach i prawdziwych historiach),
a nie na czysto teoretycznych rozważaniach,
- są pełne anegdoty i humoru,
- interaktywne (w pełnym kontakcie z publicznością),
- pełne pozytywnych emocji,
- bogate w narzędzia inspiracji i motywacji,
- etyczne oraz pozbawione odniesień światopoglądowych,
religijnych i politycznych,
- przesiąknięte duchem przedsiębiorczości i sprawczości,
- prowadzące do zwiększonej motywacji oraz efektywności
- każde wystąpienie podlega autoryzacji zamawiającego (zarządu
firmy, szefa dywizji, szefa działu)
adam kapusta public speaking iim 3
CLICK & GO => adam@adamkapusta.pl
Źródła moich kwalifikacji do prowadzenia wystąpień publicznych:
- liczne prezentacje publiczne w obszarach biznesu w których
przez lata pracowałem (prezentacje budżetowe, prezentacje
planów strategicznych i marketingowych, spotkania operacyjne,
negocjacje kontraktów produkcyjnych, spotkania integracyjne),
– wypływające z powyższych doświadczenie i umiejętności, takie
jak umiejętności prezentacyjne, wywieranie wpływu,
przekonywanie, logiczne argumentowanie, umiejętność
szybkiego reagowania na tzw. „trudne pytania”,
– bogate doświadczenia z pracy w międzynarodowej kulturze
korporacyjnej, jako szeregowego pracownika, menedżera
średniego szczebla, a także dyrektora zarządzającego, czyli
tego, który „zna obie strony medalu” zarówno jako szeregowy
pracownik, jako menedżer oraz pracownik zarządu firm,
– wykłady o zbliżonej tematyce prowadzone w Pomorskiej Szkole
Wyższej,
- doskonałe umiejętności interaktywnej komunikacji, na poziomie grupowym oraz indywidualnym,
– otwartość, etyka osobista i zawodowa.
Od czego zaczynam rozmowę z potencjalnym Klientem
zamawiającym wystąpienia publiczne:
Każda rozmowa zaczyna się od tego jednego,
kluczowego pytania:
„Jaki konkretnie cel i jakie korzyści Twoja firma/Twoja organizacja chce osiągnąć organizując to wystąpienie?”
Po uzgodnieniu tego celu i ustaleniu oczekiwanych korzyści:
1) rozpoczynam wywiad by zdobyć niezbędną wiedzę na temat Twojej firmy czy organizacji (po to, by przygotowane dla Twojej firmy wystąpienie w 100% odpowiadało realiom jej działania),
4) wprowadzam niezbędne korekty wynikające z dyskusji po przedstawieniu pierwszej jego wersji,
5) przedstawiam wersję końcową wystąpienia zamawiającemu do jego ostatecznej autoryzacji.
Po ustaleniu celów i oczekiwanych korzyści, pożdanych w wyniku mojego wystąpienia, wspólnie z kontrahentem ustalamy cenę wystąpienia. Zależeć ona będzie od takich czynników jak: tematyka, ilość słuchaczy, lokalizacja czy warunki techniczne.
Oczywiście orientacyjną cenę możemy także omówić w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej (tel. 607 291 370) bądź poprzez email ( adam@adamkapusta.pl ).
Komentarze