Zarządzanie przez Empatię dlaczego warto

2020-10-17 14:29:37

Joanna Tomala
Jesteś liderem, chcesz budować karierę i odnosić sukcesy, a przy tym pokazać Twoje prawdziwe oblicze. Żyć w zgodzie z Twoimi wartościami i emocjami.

Buduj relacje z Twoim zespołem i bliskimi, oparte na empatii i zaufaniu, w których przyznanie się do błędów jest wyrazem siły, gdzie jest miejsce na różne zdania i perspektywy.

W szybko zmieniającym się świecie i w biznesie samoświadomość, poznanie siebie, swoich mocnych i słabych stron jest warunkiem sukcesu, a często warunkiem przetrwania.

Twój atut jako lidera, menedżera i człowieka to empatia, czyli umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z wielu perspektyw. Poczucie tego co czuje i czego potrzebuje druga osoba ułatwi Ci zarządzanie ludźmi, pozwoli też na skuteczną współpracę z Twoimi klientami.

Zmiany, niepewność, chaos informacyjny, rozwój nowych technologii wymagają od Ciebie zrozumienia punktu widzenia innych osób, zobaczenia czego od Ciebie potrzebują.

Badania pokazują, że umiejętność rozpoznawania własnych emocji i emocji otoczenia, życzliwość i zrozumienie buduje lojalność Twojego zespołu, redukuje stres. Korzystnie wpływa na zdrowie, poczucie szczęścia w pracy i w życiu osobistym.
Pracownicy stają się bardziej kreatywni i efektywni, spada rotacja kadr, rzadziej biorą urlopy zdrowotne.
Dzisiaj kupujemy od firm, które doceniamy za to jak się zachowują jako pracodawcy. Klienci według badania Kantar podali, że przede wszystkim oczekują od marek zadbania o bezpieczeństwo pracowników – tak chce 82% z nas.
Zarażają nas dobre praktyki – webinaria organizowane przez pracodawców, czaty z menedżerami, on-line’owe kawy w zespołach.
To ludzie są najbardziej wiarygodnym dowodem na deklaracje pracodawcy. Dziś po ludziach i ich aktywnościach w social mediach możemy pracodawców poznawać i oceniać. Dziś test przechodzą obietnice pracodawców i faktyczna kultura organizacji i atmosfera współpracy.


EMPATII MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ, wiele osób nie do końca uświadamia sobie, że ich zachowania
są raniące czy niszczące dla innych. Jeśli Twoi pracownicy zachowują się w sposób toksyczny, to dobrym pomysłem jest zatrudnienie coacha lub mentorki/mentora, którzy popracują z Tobą nad rozwojem empatii i poprawą komunikacji w Twojej organizacji.

Zapraszam do pobrania darmowego ebooka :”Nie(d)oceniony sprzymierzeniec w biznesie
i w życiu – EMPATIA” i sprawdzenia jak wygląda Twoja empatia w życiu i zarządzaniu. Link tutaj

Jeżeli poczułeś/poczułaś lub uświadomiłeś sobie/ uświadomiłaś, że Twoja empatia w życiu i w zarządzaniu wymaga poprawy lub w ogóle zaimplementowania - umów się ze mną na bezpłatną 30 min. konsultację podczas której pokażę Ci jak możemy ją wspólnie rozwinąć, wspierając przez to Ciebie oraz Twój zespół!

Napisz pod adres kontakt@joannatomala.pl lub zadzwoń pod numer +48 502 447 955


O MNIE:
Jestem autorką i propagatorką idei Zarządzanie przez Empatię. Wieloletnią Liderką, Coachem & Mentorką. Posiadam bogate doświadczenie z poziomu członkini zarządu w nowoczesnym. międzynarodowym biznesie dostarczającym najlepsze zintegrowane usługi w obszarach digital, Cloud computing, Big Data, Internetu rzeczy i sztucznej inteligencji dla największych światowych marek.

Jestem certyfikowaną Coach, Mentorką i Trenerką. Specjalizuje się w coachingu i mentoringu wyższej kadry zarządzającej. Pracuję jako coach zespołowy, w szczególności w obszarze oczyszczania warstwy interpersonalnej w zespołach.

Jestem też Mentorką w Fundacji Liderek Biznesu.

Popularność: 99    Powrót

Komentarze

Odpowiedź
Tytul
Imię/Nick

Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj