Zadowolony pracownik, który lubi swoje miejsce pracy,
z większym prawdopodobieństwem osiągnie dobre wyniki dla twojej firmy niż pracownik, który pracuje bo musi.
Z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że 52% wszystkich brytyjskich specjalistów nie będzie aplikowało do firm, których deklarowane wartości nie są zbliżone do ich własnych.
Niestety przeciętny pracodawca zapomina wspomnieć o wartościach i misji firmy w opisie stanowiska…
Jak to zrobić w praktyce?
Pokazuj wartości twojej firmy w sposób autentyczny i łatwy do zrozumienia przez potencjalnych kandydatów. Wykorzystuj narzędzia komunikacyjne, które do nich trafią!
Opowiadaj historie! Wykorzystaj storytelling w prezentowaniu wartości twojej firmy.
Stwórz narrację dla swojej marki, która pomoże Ci pokazać jak wyjątkowa i wartościowa dla pracowników jest twoja firma.
"Dobra narracja przekona klientów, pracowników, inwestorów, udziałowców, że twoja firma, produkt czy pomysł pomogą im odnieść zamierzony sukces"
– twierdzi Carmine Gallo, wybitny specjalista komunikacji marketingowej i autor książek o przemawianiu.
Komentarze