>> przede wszystkim Twoi pracownicy będą wiedzieli co się dzieje - banał? tak brzmi, ale czy wiesz, że ponad 80% pracowników twierdzi, że potrzebują więcej wiedzieć co się dzieje w firmie?
>> powiesz co jest ważne - dla Ciebie jako szefa/szefowej - zarówno z poziomu misji i wizji, jak również wartości, strategii oraz kierunku w którym chcesz prowadzić całą organizację
>> będziesz docierać nie tylko do rozumu, ale przede wszystkim do serc ludzi!
Możesz budować komunikację firmową w różny sposób - jednym z narzędzi jest storytelling.
I o tyle o ile storytelling w świecie prywatnym wydaje się być oczywisty, to gdy zaczynamy myśleć o biznesie, firmie, pracy, to pojawia się wiele pytań typu:
-> jak jednak zaadaptować storytelling do komunikacji firmowej?
-> jak wykorzystać głównych bohaterów do walki o korporacyjne cele?
-> jak opowiedzieć historię tak by wywołać okrzyk “WOW”?
-> jaki powinien być scenariusz opowieści, by nie zamieniła się w patos lub co gorsza w ckliwy melodramat?
Kto odpowiada za właściwą narrację?
Kto nadaje jej ton?
Kto wprowadza do DNA firmy wartości?
Tak, inicjatorem jest menedżer... Prezes, Dyrektor, Kierownik, Lider...
Dlatego proponuję – skontaktuj się ze mną. Od wielu lat wspieram szefów m.in. w budowaniu komunikacji firmowych.
- poznasz świat archetypów i symboli dzięki którym zbudujesz przekaz emocjonalny
- poznasz najważniejszych bohaterów, bez których nie ma dobrej opowieści
- nauczysz się tworzyć opowieści, które zaangażują!
Jakich efektów ubocznych możesz się spodziewać?
- jest bardzo prawdopodobne, że zbudujesz swoją czytelną i silną markę osobistą.
- może się okazać, że będziesz się wyróżniać wśród swoich konkurentów biznesowych
- może się okazać, że pracownicy lepiej będą rozumieć i odnajdą swoje miejsce na ziemi właśnie w Twojej firmie
Komentarze