[w:] "Coaching Review, 1/2014
Artykuł pokazuje związek pomiędzy procesem coachingu a egzystencjalną i transformatywną teorią uczenia się człowieka dorosłego, aby na podstawie sprawdzonej wiedzy doskonalić praktykę coachingową.
Inne artykuły odnoszące się do problematyki coachingu:
• Transformatywne uczenie się w coachingu, w druku
• Coaching w edukacji zawodowej [w:] red. Moos J., Kułak M. (2014) “Przemiany w edukacji zawodowej w kontekście relacji szkoła – rynek pracy”, Łódź, ŁCDNiKP
• Teachers evaluation and their professional development [in:] eds. Harford J., Hudson B. and Niemi, H. (2012) “Quality Assurance and Teacher Education: International Challenges and Expectations”, Oxford: Peter Lang
• Coaching w kształceniu liderów [w:] red. Kwiatkowski S., Michalak J. (2010) „Przywództwo edukacyjne w teorii i praktyce”, Warszawa: Fundacja Rozwoju Sytemu Edukacji
Komentarze