Spośród blisko 4 milionów zarejestrowanych w Polsce przedsiębiorstw 99,82% to firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP). Lwia część, bo aż 96%, to firmy mikro, zatrudniające do 9 pracowników, o strukturze właścicielskiej. Firmy te generują ¾ PKB naszego kraju. Przy tym Polska jest na czwartym miejscu wśród krajów UE o największej liczbie nowo powstałych przedsiębiorstw. Z roku na rok firmy bankrutują i powstają nowe, a bilans cały czas pozostaje dodatki. Tymczasem tylko jedna na cztery z nowo powstających firm przetrwa pierwsze 3 lata działalności, a połowa z tych, które pozostały w grze odpadnie z rynku zanim minie kolejne dwa lata. Każdy z właścicieli tych firm liczy na to, że to jego firma będzie tą, która przetrwa. Że to właśnie on odniesie sukces. Każdy z nich myśli o klientach i potencjalnych przychodach. W większości przypadków jednak okazuje się, że nowy przedsiębiorca zderza się z rzeczywistością, trafiając na rynek na którym od wielu lat funkcjonują tysiące konkurujących z nim osób czy firm, niejednokrotnie o większym doświadczeniu i kapitale. Utarło się powiedzenie, że nie ma już „niezamiecionych podwórek”, a jeśli ktoś wpadnie na nowy pomysł, natychmiast pojawiają się tańsi naśladowcy.
Wielu przedsiębiorców nie ma doświadczenia w odróżnianiu się od konkurencji, zdobywaniu klientów, marketingu, budowaniu strategii sprzedaży, rozwoju i tworzeniu przewagi konkurencyjnej czy promowaniu siebie. Przez to giną w tłumie i pozostają niezauważeni, zniechęcając się z miesiąca na miesiąc do wykonywania wymarzonego zajęcia i oddalając się od marzeń i zakładanych wyników.
Jesteś prywatnym przedsiębiorcą? Prowadzisz działalność gospodarczą, mikro, małą czy średnią firmę? Sprzedajesz swoje usługi, budujesz sieci i zespoły w marketingu bezpośrednim, prowadzisz działalność handlową, ubezpieczeniową, finansową – w zasadzie każdą jaką tylko można znaleźć ? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Jak sprawić aby spośród konkurencyjnych firm i usługodawców klient wybrał właśnie CIEBIE?
Dowiedz się o:
• metodzie wyróżniania się działającej niezależnie od miejsca na świecie w którym chciałbyś działać, stosowanej przez największe i najbogatsze gałęzie biznesu i media ukierunkowanej na zdobywanie klientów, niedostępnej do tej pory dla „zwykłego zjadacza chleba” opartej na zastosowaniu archetypów w marketingu i tworzeniu wizerunku,
• strategiach rozwojowych wykorzystywanych przy budowaniu nowych przedsięwzięć przez najskuteczniejszych inwestorów współczesnego świata,
• budowaniu marki osobistej,
• adekwatnych strategiach sprzedażowych i marketingowych.
W trakcie szkolenia:
• zbudujesz swój brand w oparciu o archetypy,
• wybierzesz swoją niszę rynkową,
• poznasz i wybierzesz narzędzia sprzedaży i marketingu,
• zbudujesz indywidualną strategię rozwojową i sprzedażowa,
• stworzysz plan akcji na najbliższe miesiące,
• przepracujesz ważne elementy psychologiczne, które mogły Cię blokować w osiągnięciu celu,
• zdobędziesz przewagę konkurencyjną!