Od 2000 r. prowadzę projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie. Jestem trenerem, coachem, a także asesorem weryfikującym kompetencje uczestniczącym w procesach AC/DC. Realizuję oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuję spotkania menedżerskie. Robię to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla mnie jest rozwój organizacji dzięki wyższym kompetencjom ludzi. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje biznesowe i satysfakcję klienta. Komunikację w organizacji rozumiem jako formę współpracy – dla większej skuteczności,
głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworząc i projektując programy rozwojowe korzystam ze sprawdzonej metodologii (Kolb’s experiential learning), a weryfikacja pozyskanej wiedzy i umiejętności uczestników odbywa się zwykle na kilku poziomach (Kirkpatrick’s 4-level evaluation model).