Alicja Liczba

Popularność: 454
(0)
_silniejszy jest ten, kto się uśmiecha /przysłowie japońskie/ _Coach | Trener biznesu | Mentor | Strateg marki | Doradca | Praktyk Marketingu, PR i Sprzedaży | Kulturoznawca _Certyfikat Professional Coach (ACSTH / VCC) - International Coach Federation _Od blisko 20 lat pomagam budować szczęśliwe marki i szczęśliwych ludzi. Cenię myślenie prowokatywne, design thinking, pracę z metaforą i wizualizacją oraz japońską filozofię, kaizen, omotewashi... _Sesje indywidualne | Szkolenia | Warsztaty | Prelekcje | Spotkania podczas podróży _Coaching Corporate Coaching | Business coaching | Executive Coaching | Performance Coaching i Team Coaching | Career Coaching | Coaching w podróży
Kontakt
Specjalizacje
Miasta
Cała Polska: Tak
Coaching przez Telefon: Tak
W prezencie...
_Uśmiech
Wykształcenie
_Professional Coach (ACSTH / VCC) International Coach Federation_Coaching Prowokatywny_Trener Biznesu Akademii SET_Kulturoznawca_Promocja i Reklama
Inspiracja
_Tu i teraz_Kropla Księcia Ruperta_Machina Goldberga_Kintsukuroi
Narzędzia / Lubię
_Design Thinking_Myślenie Prowokatywne_Kaizen_Omotewashi_Team Building_Grywalizacja_Metafora_Wizualizacja_Sensoryka_Synestezja
Ekonomia szczęścia
Poczucie szczęścia wpływa na efektywność. Według Happynes at Work – uśmiechnięci i szczęśliwi pracownicy to 9 proc. więcej osiągniętych celów w firmie, 100 proc. więcej zatrzymywania talentów w organizacji, 4 proc. więcej wysiłku wkładanego w pracę, 45 proc. mniej wypadków w pracy, 40 proc. mniej zwolnień lekarskich (L4). Global Workforce Happiness Index 2017 wskazuje, że szczęśliwi i lojalni pracownicy wpływają jej rozwój, nakreślając kierunek strategii, m.in. poprzez kreowane innowacji. Według iOpener Institute z Oksfordu, szczęście w pracy to „stan umysłu, który pozwala na maksymalne wykorzystanie swojego potencjału i efektywne działanie”. Zatem poczucie szczęścia i jego wyznacznik - uśmiech, ma realny wpływ na ekonomię. Twój też... :)
Praktyk
Blisko 20 lat praktyki w zarządzaniu zespołami, marketingu, PR, sprzedaży

Opinie

Opinie mogą wystawiać jedynie osoby, które korzystały z coachingu u tego coacha
Ocena
Bardzo dobry coach Dobry coach Coach Słaby coach Badzo słaby coach
Tytul
Opinia o coachu
Imię
Stanowisko/Zawód
Email - nie będzie wyświetlany (tylko w celu weryfikacji)


Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj