Jestem trenerem, konsultantem i coachem biznesu specjalizującym się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowych-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, standardów obsługi klienta, wywierania wpływu społecznego, kompetencji menadżerskich i trenerskich oraz szeroko pojętego HRM.
Moim eksperckim obszarem zawodowym jest trening umiejętności sprzedażowych oraz branża Call Center.
Jestem absolwentem Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR, Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS oraz licznych kursów z zakresu coachingu.
Posiadam zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym oraz prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej.
Inicjuję i prowadzę projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta.
Jestem Członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. http://trenerzy.org.pl/author/daniel-kowalski
Posiadam ponad 2500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów, trenerów, specjalistów ds. HR oraz kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.
Jako trener, konsultant i coach biznesu pracowałem m.in. dla Banku Millennium S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A, Konferental, Marco Aldany Sp. z o.o., Spectrum Brands Sp. z o.o., Firmia2000 Sp. z o.o., DTI Polska Sp. z o.o., Biura Informacji Kredytowej S.A., LeadR Sp. z o.o., JAS-FBG S.A., Grupy SET Sp. z o.o., ING na Życie S.A., Axium Sp. z o.o., Carrefour Sp. z o.o., MR.JOB Sp. z o.o., Akademii HR NEWS i SALES NEWS, Banku BPH, Raiffeisen Insurance Agency Sp. z o.o.
Jestem autorem artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Od 2010 roku prowadzę firmę szkoleniowo-doradczą Progress Partner.