Marcin Lehmann

Popularność: 915
Absolwent Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości i Politechniki Wrocławskiej na kierunkach Zarządzania i Marketingu oraz Zarządzania i Informatyki. Specjalista z zakresu Marketingu i Zarządzania Przedsiębiorstwem a także Public Relations. Twórca i współtwórca programów rozwojowych dla polskiego sektora bankowego i finansowego. Jako trener prowadzi szkolenia dla kadry specjalistów i menedżerów branży finansowo-ubezpieczeniowej a także dziedzin związanych z obsługą klienta i szeroko rozumianą sprzedażą. Trener, Mentor i Coach osób chcących rozwijać swoje umiejętności w zakresie efektywności osobistej jak i biznesowej. Na co dzień zaangażowany w działania związane ze sprzedażą i doradztwem finansowym oraz aktywności w dziedzinie szkoleń, konsultacji i coachingu. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i przemyśleniami na swoim profilu biznesowym Facebook (Marcin Lehmann, Akademia Rozwoju Horyzonty), w artykułach na stronie ar-horyzonty.pl oraz blogu Kariery Goldenline.
Kontakt
telefon: 602 281 058
email: marcin.lehmann@ar-horyzonty.pl
facebook: Marcin Lehmann
Specjalizacje
Miasta
Kraków, Zabrze, Katowice, Bytom, Gliwice, Chorzów, Wrocław, Dąbrowa Górnicza,
Cała Polska: Tak
Coaching przez Skype: Tak
Coaching przez Telefon: Tak
Doświadczenie zawodowe
Finanse i Bankowość, Sprzedaż i Obsługa Klienta, Zarządzanie Zespołem, Szkolenia i Prowadzenie Szkoleń, Marketing, Public Relations.

Opinie

Opinie mogą wystawiać jedynie osoby, które korzystały z coachingu u tego coacha
Ocena
Bardzo dobry coach Dobry coach Coach Słaby coach Badzo słaby coach
Tytul
Opinia o coachu
Imię
Stanowisko/Zawód
Email - nie będzie wyświetlany (tylko w celu weryfikacji)


Załóż konto za darmo

Coach Klient
lub zaloguj

Artykuły coacha

Rekrutuj nie dla siebie.
10 kwietnia 2014
Imię? Marcin. Nazwisko? Lehmann. Dlaczego chce Pan u nas pracować? A bo ja wiem? Dlaczego nasza firma? Bo mam po drodze? To proszę podać swoje 3 mocne i słabe strony. Dość!
O celach jeszcze raz
10 kwietnia 2014
Po co stawiać sobie cele, po co dążyć do jakiegokolwiek punktu w przyszłości, skoro i tak zaraz po tym padają magiczne słowa „potem”, „kiedyś”, „niebawem”, „zaraz” ?
Zmień punkt widzenia.
10 kwietnia 2014
Jak w sposób trafny sprawdzić co lubią Klienci? Jak uświadomić pracownikowi to, na czym powinien się skupić w obsłudze Klienta?
Ile jeszcze razy?
10 kwietnia 2014
Nie udało się. Gorycz porażki wypełnia umysł i najbliższe otoczenie. Chodzimy w koło, marudzimy, szukamy wsparcia i potwierdzenia u innych, że to wina innych, że świat jest do kitu.